Denna morgon när jag vakna så va klockan egentligen inte mer än 06,15 men eftersom de är sommartid så har den ju hunnit bli 07,15 där försvann en timma, och idag är jag jättetrött men jag vet varför de har ju inte med timmen som försvann att göra utan de är för att jag hade en heldag idag tillsammans med vänner och pysslande de va en heldag som sagt va en riktigt underbar sådan. Men jag förstår inte vart timmarna tog vägen? De är helt ofattbart de började med att Therese & Helen hämtade mig vi skulle ju ut på en resa, lite kul för vi gick verkligen in för detta alla tre man har ju inte roligare än man gör sig de är de ända man kan konstatera.
 
 
 
 
Resan igår va ju inte så himla lång, den gick till Grästorp och till Bågskyttebanan där de va massa likasinade som också älskar att scrapa. Vi hade fått en liten uppgift att göra innan som va en tävling vi hade gjort pass för temat för dagen va resa. Aldrig trodde jag väl att jag skulle gå och vinna men de gjorde jag denna gången känner mig sjukt stolt. 1:a pris va en resa för 4 man kan välja om man vill åka färja till Tyskland eller Finland de lutar nog åt Tyskland skulle jag tro men vi får se när vi väl åker.
 
De är makalöst vad tiden bara springer iväg när man sysslar med nått som man tycker är roligt vi va där 9,30 då vi började med att ta reda på vart vi skulle sitta, sen börja vi plocka upp men de va inte mycket av allt de jag hade med som jag använde i vanlig ordning men hade jag inte haft med de hade jag alla gånger behövt de. När vi kom va frukosten framdukad och vi försåg oss med en macka och lite kaffe de va lyx för den typen av bröd äter jag sällan färska frallor. När väl frukosten va intagen så börja vi med att titta igenom de vi hade fått på borden och jag hade även bokat ett tävlingskitt denna gången va de en väska så de blev de jag pysslade med igår samt att jag va på en liten workshop och fick lära mig vika en väska de e kul att lära sig lite nya saker. Så helt plötsligt va klockan så mycket att de va dags att äta lunch men gösses va tiden sprang iväg tyckte vi nyss hade kommit. Vi gick över till golfresturangen och åt de serverades tacos gott och den maten passa ju mig mycket bra. Kaffe tog vi när vi kom tillbaka till lokalen. Så rätt va de va serverades vi en "drink" en alkoholfri men gott va de och framför allt fint och trevligt. De såldes lotter å tokig som man är så köpte jag ju några men denna gången hade jag bestämt mig för att inte köpa så många så de fanns 2 ringar och de blev totalt 2 på varje ring. Första ringen drogs å ingen vinst men så nästa nr 100 de hade jag gösses 1:a pris igen vilken turdag de blev vann en väska med scrapsaker, om en liten stund skall jag gå in å sätta mig vid mitt pysselbord skall faktiskt börja med att plocka ordning band mina prylar lite sen blir de pyssel. Idag blir de inte mycket vettigt gjort ev skall jag åka och träna de är väl de enda som står på programmet idag samt lite matlagning, för idag är jag så himla trött måste vila känner jag.
 
 
 
 
Ha nu en underbar dag Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej