Har flera dagar bara känt att jag inte orkat sätta mig här och skriva och för en gång skull har jag lystnat på mig själv ja de vill säga vad kroppen & knoppen säger tro de eller ej men jag har gjort de. Snart skall vi åka iväg på lite kalas Leifs syster fyller år idag så vi skall fira henne lite. Idag har de varit vårmarknad i Grästorp och jag har varit där en stund tog faktiskt cykeln idag har varit så onyttig de sista så nu måste jag kompensera de på något vis även om de känns i kroppen och framför allt mitt ben efter så måste jag försöka hade sån himla tur med vädret de va strålande solsken så de passade ju bra om bara vädret tillåter så kommer de bli fler cykelturer inom de närmaste. De finns så mycket jag skulle vilja skriva om tänker på de när jag inte har nått speciellt annat för mig men sen skall de ner på papper också de vas väl här de va en hake....
 
Fy nu blev jag så där obehagligt trött skall lägga mig ett ögonblick eller kanske bara sätta mig å blunda i sofffan
 
Ha en underbara lördag kram Nina

Kommentera

Publiceras ej