God morgon värden hoppas att alla ni där ute mår bra! Idag känns de som jag har en hyfsad dag, har inte hunnit känna något annat än i varje fall.
Sitter här vid matbordet i köket låter kanske lite konstigt om man inte vet hur de ser ut här hemma, men ser köksbordet och framför de är fönstret tur jag sitter en bit bort för fyyy va fönsterna ser ut just nu. Idag har jag ingen som helst lust att städa de får nog vänta tills i morgon. Men de är så vackert de är grönt och fint ute och de ser ut som solen håller på att titta fram de skall om metrologerna har rätt bli fint väder idag. Funderar på om jag skall åka å träna fram på dagen kanske känner att nu måste jag ta tag i de efter påsk uppehållet. Skall ta och hämta mig en kopp kaffe till...Nu är kopp nr 3 fixad tänk att de kan va så gott med kaffe på morgonen. Funderar på om jag kanske skall ta mig en sväng till stugan fast de inte är långt får jag nog ta bilen tror att jag har en låda med foton där som jag vill komma åt har suttit å grejat med gamla kort en del de sista håller på att göra ett album jag trodde aldrig de skulle vara så skoj men nu har jag verkligen kommit igång med de och de är så himla så småningom skall jag lägga ut en del av de har jag tänkt.
 
I går va de dags för biktning igen ja de vill säga de va möte på viktväktarna å vägningsdag låter kanske lite knäppt men de är som de är och jag har ju hittills gått ner i varje fall över 15 kg la ju på mig några ytterligare extra kilo när jag blev sjuk nu är jag väl ungefär som jag va innan jag blev sjuk men jag har ytterligare några kilo kvar men med tanke på att de varit påsk så är jag nöjd + - 0 *pust* trodde de va + så jag va faktiskt nöjd för jag har både ätit och druckit gott sen förra veckan de har inte gått fort att gå ner men de känns som om jag kanske kan försöka klara de denna gången för de är så lätt att man ger upp de är ju inte första gången jag gått med men denna gången skall jag klara de och nå min målvikt de har jag inte gjort nån gång innan men nu har jag inte så långt kvar så de vore vansinne att ge upp nu. Har ju hellre förstora kläder än försmå den saken är ju klar.
 
Ikväll är de stick café och jag har i varje fall tänkt att jag skall gå de va visserligen inte mer än en vecka sedan de va senast men då blev jag lite dålig min hjärna sa ifrån så de va bara att packa i hopp och gå hem de är inte ofta jag har gått från de men jag va verkligen tvungen då. Så jag ser fram emot kvällen.
 
Nä nu är nästan kopp nr 3 slut så jag tror jag skall ta mig en liten tur till stugan ha en underbar dag där ute
Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej