Då va påsken över, de går som ett jehu de är ju en av de kortare helger på nått sätt man hinner inte mer än få in påskriset och upp nån tupp så skall de bort igen, fast riset på bordet är så fint så de får nog stå ett par dagar till.
 
Nu va de ett par dagar sedan jag satt här i fredags va vi bortbjudna på lite påsk kalas till Anita & Peter vi fick god mat och hade trevligt sällskap de va ett par till där, dom som köpt huset som Leif en gång byggde samt manen i de husets syster, vi hade riktigt trevligt. Åt och drack mycket gott de tråkiga är ju bara att när man dricker lite så blir dagen efter nästintill förstörd, men de är ju sådana smällar man får ta.
 
Känner mig lite trött men de är så vissa dagar. På påskafton va jag Robin & Jessika som jag hade gjort. Kristofer har fått en annan påskpresent men vet inte om han hunnit få den ännu annars är den kvar hos hans pappa får hoppas han får den relativt snart, passade på att skicka med den ner när Jessika va nere hos sin pappa. Men de andra två fick varsitt ägg jag hade suttit å pysslat ihop, de roliga är ju att de finns bara ett av dom var sen om dom tycker de är så kul de är ju en annan fråga.. Men jag hade roligt när jag gjorde dom!
 
 
 
 
 
Söndagen ägnade jag en hel del åt att hjälpa Leif som håller på att bygga en maskinhall och vissa saker måste man vara minst 2 när man gör så i söndags fick jag vara en hjälpande hand, på kvällen åkte jag till Jessika och umgicks. Igår em. va hon här vi passa på att träffas lite när hon är hemma idag åker hon tillbaks till Ö-vik då har hon en liten resa med tåg som tar 13 timmar innan hon är framme.
 
Nu skall jag gå in och sätta mig i min pysselvrå håller på att göra ett album med en del gamla kort.
 
Ha en underbar dag kram Nina

Kommentera

Publiceras ej