Godmiddag kära vänner hoppas att allt är bra med er. Nu är de några dagar sedan jag satt här och skrev de har varit nått varje dag och jag har inte suttit här nått nämnvärt alls vid burken. I fredags va jag och gjorde en som jag tycker de är otäck undersökning men efter tillräckligt mycket lugnande så kunde de göra en gastroskopi jag har en liten minneslucka skall jag erkänna men de är lika skönt de. Så fredagen blev mycket lugn gjorde med andra ord inte nått de är i vilket fall tomt på minne.. Sen kom lördag de blev också en lugn dag till en början sen åkte vi till bo mässan i Vänersborg de e helt otroligt va många företag som sålde spa och pooler de verka vara ett hett ämne nu.
De underbart väder i lördags när vi kom hem satte vi oss ute Leif tog en öl & jag ett glas vin, sen bestämde vi oss för att ta en cykeltur till Grästorp och tittade in hos Gittan & Björn som febrilt kämpade med att få bort en gammal tapet. De va lite roligt att se minen på dom när vi kom för dom hade inte räknat med att vi skulle dyka upp, vi tog ett glas där och fortsatte sen till krogen där vi åt lite mat. Vi avslutade kvällen där vi började den dvs hos Gittan & Björn där de blev en kvällsdrink. Sen va de bara att ta fram reflexvästar och jag va även utrustad med pannlampa då lampan på cykeln inte va så bra så cykla vi hem.
 
Igår va de sen Loggårds stickning Leif skjutsade mig dit för jag hade lånat ut min bil till Robin sen fick jag skjuts med Irene hem men de blev några trevliga timmar på Loggården och ytterligare en tjej lärde sig virka mina grytlappar. När jag väl kom hem va de dags att laga lite mat och baka en rulltårta som jag gjorde bakelser av vid 17 kom Robin och vi firade honom med lite god mat och senare på kvällen va de bara att köra hem honom.
 
Nu är de en ny vecka som precis har startat och jag har varit ute en stund och hjälpt Leif de är fantastiskt fint väder ute skall försöka vara ute en del idag har jag tänkt. Snart är de dags för förmiddags kaffe.
 
Ha en underbar dag kram Nina

Kommentera

Publiceras ej