Uppe med tuppen eller vad brukar man säga? Vaknade före 06 kände att de e lika bra att kliva upp har hunnit sitta här en stund och titta runt lite samtidigt som jag druckit dagens 1:a kopp kaffe och de är nog den koppen som är godast morgonens första kopp snart dags för nästa kopp och lite frukost.
Igår va en helt underbar dag vädret va fantastiskt fint och vi va ute större delen av dagen har fått röjt en del i trädgården en kärra lastad med massa ris och träd vi kapat ner och den andra med gammalt virke vi hade tur och kunde åka och bli av med de redan igår. Vi körde varsin traktor till tippen och fick tippat av de på eftermiddan började jag röja i våran lilla skogsdunge som syns tydligt från uterummet nu när vi tagit ner gammalt staket och massa syrenträd fick röjt massor snacka om att de kändes i kroppen hade svårt att gå till sängen tom önskar jag slapp alla dessa krämpor och värken, vill inte vara begränsad i vad jag klarar önskar jag vore frisk. Senare när vi satt och åt kvällsmat tyckte jag att jag hörde en bildörr slå igen och mycket riktigt va de så Leifs syster Christina och hennes man titta förbi.
 
Idag skall jag fortsätta en liten stund ute sen skall jag till Grästorp på en behandling.
 
Ha en underbar onsdag kram Nina

1 kommentarer

Carina Söderqvist

22 Apr 2015 08:06

Ha en bra dag. Jag ska fika med en arbetskompis. Kram

Svar: Härligt hoppas vi kan ses snart Kramizz
Nina

Kommentera

Publiceras ej