Fy idag är de en sån där hemsk dag känner mig så trött vet knappt vart jag skall ta vägen, vill bara sova och längtar efter att vakna å vara pigg att vara som vanligt men idag är de en sån där hemsk dag jag vill bara bort jag vill inte vara med. Har försökt med de mesta nu dricka kaffe, suga på en karamell, tagit en promenad ytterligare en kopp kaffe. Varit med ute som en hjälpande hand men de enda jag ville va att blunda att få sova ett par minuter och få vakna å vara pigg att vara som vanligt. De är så hemskt när dessa dagar kommer ibland varar de bara en kort stund idag har de verkligen kommit utan anledning, de finns ingen förklaring på detta de går knappt med ord att beskriva hur jobbigt de är. Jag känner hur de drar i ögonen och hur hemskt trött jag är de känns som jag inte hade sovit på flera dygn.
 
De är så jobbigt när hjärnan är så trött hur har de kunnat bli så här?
De värsta av allt är att de är så svårt att göra nått åt de, de är ju inte bara att ta ett piller så är de som vanligt igen.
 
Vill bara komma med ett litet råd. Kör dig inte i bott de är du själv som får ta straffet, straffet att leva i din egen kropp den som är körd i botten de är så jag har de.
 
Va rädd om dig & tänk på att du har bara ett liv Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej