God morgon då sitter jag här igen vid min lilla dator. Igår va ingen rolig dag alls men jag fick i varje fall grejat lite hemma, ibland mina pysselsaker vill säga men de va inte illa de bland annat passa jag på och storstäda bland mina band som jag har en hel massa. Sen fortsatte jag i rummet på min sida där jag har en massa saker men de är ju kul om de är i ordning bland dom, och med tanke på 2 pysselhelger så har de blivit lite rörigt vill jag lova men de är bara att städa!
         
Före                            Efter
 
Pratade lite med min Jessika igår de är tur de finns telefon när man är så lång ifrån varandra och jag har till och med lärt mig använda snabb chatt fast kan ju bara de enkla å skicka iväg en bild lovade henne att jag skall lägga ut bilder på passet jag gjorde och de kommer.
 
Gårdagen va ingen rolig dag den vill jag helst glömma hade så ont i ryggen igår att jag inte viste om jag skulle sitta, stå eller ligga den va bedrövlig knapra i mig ett par tabletter och försökte få dagen att gå bara.
 
De bästa va trotts allt att jag fick städat och att jag fick badat Bella de va välbehövligt efter de tömde jag kojan slängde gammalt täcke och hon och katten fick ett nytt att ligga på där inne för de är ju där dom två verkar trivas bäst.
Idag skall jag fortsätta städa ibland mitt pyssel och skall försöka få gjort ett kort som jag har fått i beställning de får bli en lugn dag i em. skall jag till Gittan en sväng & sen e de stick café på Café Nordstan
 
Ha en underbar dag Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej