Då va de lördag vaknade i vanlig ordning tidigt, skönt att komma upp hade visserligen satt klockan på ringning men långt före den ringde va jag uppstigen och påklädd. Nu sitter jag här med en liten kissekatt i knät som hoppade upp så fort jag satte mig ner.
Igår va de en riktig mulen dag de va ju solförmörkelse men de såg vi inte mycket av här de skulle varit idag i stället för de ser ut som om solen skall titta fram.
Har packat mina pysselväskor för idag skall jag åka med en tjej jag lärt känna via scrapbookingen vi skall till Uddevalla och pyssla hela dagen de börjat kl 10 och slutar kl 20 de skall bli riktigt kul har inte varit med på scrapbooking där innan men ser fram emot dagen sen kommer ju inte morgondagen bli så kul men de är ju så de är för mig även om jag inte håller på hela tiden funderar på att ta med mig en stickning ifall jag behöver nått att växla med de kan nog vara en god ide för mig sen om jag tar fram stickningen de är ju en helt annan sak.   
 
Idag är de ganska tom i mitt huvud känner mig bara förväntansfull inför dagen blev så himla glad när Therese som jag skall åka med fråga om jag hade lust att hänga med. De är helt otroligt för de vänner & människor som jag umgås med idag de va inte många av de som jag ens kände för tre år sedan å de som jag kände sen innan de är de som är de äkta vännerna. För när man blir sjuk de är då även de med vänner får en prövning och man får svar på vilka som är äkta vänner.
 
Ha nu en underbar lördag nu skall jag gå och göra mig klar inför dagen
 
Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej