God morgon idag ser de verkligen ut att bli en underbar dag på vädret igår sa dom att idag skulle de bli fint väder hoppas att dom har rätt bara.
Sitter bara här en kort stund idag skall se om jag kan lägga över en bok på min Mp 3 spelare som jag fått fram. Va på biblioteket igår och lämna och låna nytt nu har jag massor att lystna på.
 
Så fort jag bara är klar skall jag gå upp och börja städa måste ta mig i kragen och bara göra de, damråttorna lever sitt eget liv i full fart skulle jag tro *suck* Men nu skall de jagas bort i en farlig fart.
 
Har några timmar på mig innan jag skall till Anita dricka en kopp innan vi tar oss en runda i de lilla gymmet, här skall även kilona jagas bort.
 
Idag får vi se om jag har tid att återkomma och skriva men jag skulle inte tro att jag tar mig den tiden har ju en del annat jag vill hinna med och en del som jag bör göra för jag har försökt ändra de från måsten till bör.. Tror att de är viktigt med tanke på att jag inte är riktigt frisk för de va ju de där måstena som gjorde att jag blev sjuk.
 
Ha en underbar dag de skall jag passa på att ha Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej