Då va de redan torsdag igen och jag har precis bytt om skall snart åka till läkaren men än är de inte dags att ge sig av riktigt. Veckan har bara försvunnit har varje dag tänkt att nu måste jag sätta mig en stund och få skriva men vips så är dagen över och de är dags att krypa ner.
I måndags hade jag för mig att de skulle vara stick café men så kom ett brev på posten om torsdags  stick café som är i museet i Grästorp innan jul hade vi pratat om att byta vecka men så blev de inte spelar ju ingen roll men vi va 4 stycken som träffades i alla fall på cafét med våra garnnystan, och i kväll är de då dags igen fast på museet.
De jag stickade på i måndags är nu klart och nästa projekt är nu på G brukar ju ha ett par olika på gång samtidigt men nu är de bara 2 påbörjade som jag varierar mellan beroende på vart man är men i kväll skall jag nog starta med ytterligare ett. Kan behöva lite tips om jag inte fattar mönstret och då är de bra passa på när de finns massa duktiga människor omkring och dessutom så de jag gör just nu kräver koncentration.
 
Kanske ses vi i

Kommentera

Publiceras ej