De har de blivit fredag kväll dagen idag har jag ägnat åt att göra lite advents fint, de är så otroligt skönt och för att inte tala om hur mysigt de är när alla ljusstakar är framplockade fönstern putsade och flera gardiner bytta.
Är nog lite gammalmodig av mig men har så svårt att lägga på en duk som inte är slät och fin tycker om när de ligger dukar i fönster på bord och skåp. Men av erfarenhet har jag lärt mig att man skall spraya stärkelsen utomhus om man nu är så antik att man använder de och de är just så antik jag är. De tar lite tid när de skall torkas överallt men ändå är inte allt klart på långa vägar.

De svåraste av allt är att sätta en gräns för hur mycket man skall klara av och orka på en dag att känna den gränsen är nått som tillhör nått av mina svårigheter jag har lätt att gå på som en ångmaskin.

De är just nu paus i Idol och jag passar på att ta mig en tur hit samtidigt som jag önskar alla en trevlig kväll & en underbar helg// kram Nina

Kommentera

Publiceras ej