Drygt ett dygn har gått sen jag kom hit... ja dvs gick med här..
Har aldrig bloggat innan men nån gång skall man väl börja.
Hade gäster igår de blev sent men ack så trevligt hade vi ända in på småtimmarna så imorse sov vi riktigt länge..
Lite äränden fixade på fm sen hem å laga lite mat samt greja lite.

Efter detta satte jag mig med lite pyssel igen skall se om ja kan ladda upp nån bild men de måste ske från mobilen om jag nu fattar hur man gör...

Så snart jag börjar förstå hur de fungerar här så hoppas jag kunna dela med mig av en historía ja kanske blir de flera.
Trotts att jag bara är 43 år har jag hunnit uppleva så himla mycke både glädje & sorg
Kanske finns de fler som upplevt de jag gjort som liksom jag skämts över de fast de ej varit mitt fel fast jag inte gjort fel inte medvetet i varje fall...
Må så gott så länge/ N

2 kommentarer

Gittan

29 Dec 2013 16:54

Det ska bli kul att få följa det du skriver Nina.
Kramis😍

Svar: Vi får hoppas på de :) Ä
Nina

Annica

31 Dec 2013 10:30

Roligt att du kommit igång, som du ville!!
Gott nytt!

Kommentera

Publiceras ej