Herregösses vart tar dagarna vägen? Trotts att gårdagen va mer en plåg.  en, en vanlig dag så tog den slut till slut.
De senaste dagarna har tyvärr varit riktigt jobbiga igår hade jag så himelens jobbigt med min mage att jag övervägde att åka in men eftersom vi är mitt i en helg så känns de inte så lockande, de är ju aldrig lockande med sjukhus men en mindre när man vet att de är helg och mindre resurser inom sjukvården. Och särskilt som de inte vet varför jag har ont i min mage på ett sätt är de ju skönt att de inte har hittat vad de är men de är lika jobbigt också eftersom jag har ont de är som ett tryck i magen på vänster sida och emellan blir trycket så pass jobbigt att den smärtan blir så jobbig att jag tvingas ta en starkare tablett. Och denna smärta på verkar ju hela mig så jag har nästintill svårt att vara trevlig *suck*
 
Igår va en sådan dag de enda vettiga jag gjorde va att göra lite frukost, lunch och repa upp de jag stickat och stickade nytt samt att jag på kvällen satte mig och gjorde ett kort. Och igår va jag så frusen att jag satt med en poncho över axlarna och en filt på benen och tofflor på fötterna.
 
Hade svårt att somna så kl va närmare 03 inatt innan jag väl somna detta fick till följd att jag inte vakna förränm vid halv tio och då är ju hela dagen förstörd på sätt och vis för jag tycker om att gå upp tidigt att ligga halva dagen känns inget bra men vad skall man göra.
 
Har nyss startat en maskin tvätt har lite strykvätt att ta hand om får se om jag ens fixar detta idag just nu känns de inget vidare men vill ju inte åka in även om jag faktiskt borde de börjar de känns som för de kan inte vara rätt att ha ont på detta sätt.
 
Nä idag kommer de att få bli en lugn dag skall fundera på vad jag skall påbörja för nytt stick projekt för jag måste köpa ett garnnystan till innan jag kan fortsätta med de nya jag på börjat. Blir nog ytterligare en schal skulle jag tro.
 
Ha en underbar dag kram Nina

Kommentera

Publiceras ej