Idag sov jag riktigt länge Leif ropade kl 7 och undra om jag ville ha frukost han va tydligen hungrig hade han inte ropat hade jag nog sovit en stund till, de är inte ofta jag sover så länge på morgonen. Men när han ropa så vakna jag ju och då kan jag lika gärna kliva upp och äta, ler lite för mig själv för när jag vaknar före honom brukar jag smyga ner och invänta att han vaknar och sen äter vi, för ingen av oss brukar sova så länge.
 
Igår va jag och träna med Anita en sväng, de är alltid lika trevligt vi börjar med kaffe & frukt jag va hos henne vid 10 sen efter 11 kan vi åka å börja träna då är de ledigt i lokalen. Oftast är vi ensamma där och de är de som är så bra för de är ingen som tittar på en är ju inte precis nån elit tränare *ler* Just nu kan jag inte göra riktigt allt jag vill vågar inte ta i med magmusklerna för under fettet finns de faktiskt några förskrämda stackare, har de sista fått mer ont i magen när jag gjort de och svullnar lite över magen när jag tränar så jag tar de lite vackert men man behöver ju inte låta bli helt för de.
Ikväll skall jag till Råglanna ruset har aldrig varit med där innan så de skall bli riktigt trevligt vi skall inte rusa vi skall gå och tur e la de för nu har jag fått en blåsa på foten igen fast denna gången under hålsulan så den är ju på ett bättre ställe om man nu kan tycka att nått ställe är bra..
 
Igår när vi träna så börja vi på gå banden men tyvärr så är ett av dom lite knäppt så de stannar emellan så i går valde jag att ta crosstranen och då är de svårt att tjöta då blir de alltid att jag tänker en massa och igår tänkte jag mycket på detta med att skriva jag har ju en liten hemlig dröm om att skriva en form av bok en livsresa typ igår va tankarna mycket runt detta hur jag skall lägga upp de bl.a. Vi får väl se vad jag landar i den iden de kanske bara kommer vara en hemlig dröm.
 
Lyssnar ju mycket på ljudböcker och de har inspirerat mig mycket mer de sista ibland flyter mina drömmar iväg när jag lyssnar, för tillfället är de ju mer deckare jag lyssnar på och de är väl inte precis de jag tänkt skriva. Vi får väl se!
 
Efter träningen igår hämtade jag Leifs mamma så hon va med här från strax före ett och fram tills kvällen vi körde hem henne efter sex hon är rolig för hon ville helst inte hem utan undra om vi inte kunde åka till den ena eller den andra på vägen hem, när vi släppte av henne såg vi hur en av grannarna gick till kulturhuset de skulle va nått där igår. Så hon gick inte hem utan gick dit och på ett sätt förstår jag henne för hur kul är de att sitta i en lägenhet sen har ju tyvärr inte hon något intresse för handarbete eller så för då hade ju de varit ett sällskap i sig. 
 
Idag är de Nossebro markanad och jag skall nu gå upp klä mig och göra mig klar så jag kommer iväg Leif skall åka med så de blir säkert en fika också.
Vädret är ju med dom på marknaden idag för idag skiner solen så nu är de dags att sluta skriva och göra sig i ordning.
 
Ha en underbar dag Kram Nina
  

Kommentera

Publiceras ej