Då va de redan onsdag de blir så konstiga veckor när de går bort en dag trotts att jag inte jobbar så blir de ändå så underligt förr va de ju så att de blev en dag mindre att jobba ute dvs de blev en dag mindre jag körde ut till boenden och sålde kläder men de behövde absolut inte betyda att de va en dag mindre att jobba trotts att jag jobbade med vanlig månadslön hade de varit en mer vanlig arbetsplats som jag faktiskt även de haft då hade de varit en dag mer ledigt. Men så va inte fallet för helst skulle jag bo på jobbet av någon underlig anledning fick Hon (min chef) de att verka som om de va de jag ville frågan jag ställt mig massa gånger nu i efterhand om de verkligen va så? Å nu denna helgen som har varit så har de ibland varit extra jobb i form av utförsäljning i folketspark i Lidköping.
 
Men nu är de nog slut med de skulle jag ju tro, nu mera finns de ju ett annat ställe där de kan säljas allt de där som man inte blir av med. Helt fantastiskt eller hur.. ursäkta min ironi i detta men de är svårt att låta bli när jag hör allt jag hört under alla år..
 
Igår va en hemsk dag, en sån jag helst inte vill uppleva de kändes som jag bara ville sova jag orkade inte vara vaken min hjärna va så trött hur kan de bli så här. De är svårt att förklara och säkert svårt att förstå om man inte upplevt känslan själv de går knappt med ord att beskriva. Men idag är en mycket bättre dag de känner jag även om jag har lite efterkänningar av gårdagen.
 
Igår åkte Jessika tillbaka till Ö-vik jag och Robin va och vinka av henne nu kommer hon troligen inte hem förrän till sommar lovet. Tur de finns telefon.
 
Har suttit ett par timmar med gamla kort, håller på att göra ett album de är otroligt kul korten gör ju ingen glad av att de ligger i en gammal låda där e de ingen som ser dom.
 
Har fotat av en del skall se hur de blir att på de sättet föra över dom till digitala kort sen om man vill ha kopia på nått så är de ju super enkelt om bara kvalitén blir någorlunda
 
Och så va de dags att lägga in en ny bok på mp3:n och jag skall fortsätta greja lite med gamla kort de gav mersmak.
 
Känner att jag håller på att få huvudvärk å den lite jobbigare varianten de kommer lätt efter en jobbig dag så för att mota olle i grind som mamma alltid sa har jag tagit en imigran kände att de va läge för de
 
Hitta ett kort på mig när jag inte va så gamla funderar på vilket år de kan ha varit men de va i början på 80 talet kan jag tänka mig med på kortet är även min syster & hennes man de va inte igår ialla fall å på den tiden hade jag långt hår.
 
Ha en underbar dag Kram Nina
 

Kommentera

Publiceras ej