Hej kärra vänner sitter här nu och funderar lite på hur jag skall lära mig de här med att göra en riktigt bra blogg... sida hur man lägger upp de men de är inte lätt när man inte är hemma på området. Vill ju så gärna kunna dela med mig av lite av varje. För tillfället sitter jag här hemma ensam i min pysselvrå. Tänkte att jag vill ju så himmelens gärna lära mig att göra en bra sida där jag bland annat kan få visa vad jag gör här hemma. För ett par veckor sedan hade jag besök av trå vänner, vi hade oss en pyssel dag här och då fick jag även passa på att lära mig hur man gör när man dekorerar ljus. Så de är mitt senaste påfund sen är jag som jag är så de går ju inte att bara göra ett ljus man måste göra massor :)
 

Nu skall de inte dröja så länge innan jag hittar tillbaks hit
// Kram NIna
 
 

Kommentera

Publiceras ej