Godmidda kära vänner hoppas att ni haft en bra vecka de har jag haft, de hjälper ju ändå inte att klaga så de e lika bra att hoppa över de. Idag är de söndag och veckans sista dag har satt mig här en liten stund och börjat med att titta lite på Fb och där pratat med några vänner bla. Om en stund skall jag ta och förbereda en fika kort vi skall faktiskt snart göra oss i ordning och åka till Vänersborg och titta på Leifs barnbarn som skall på en gymnastiktävling de är ju inte så ofta som dom är här i närheten så vi får passa på. Igår va de vårmarknad i Grästorp och jag tog mig en cykeltur de kände jag igår kväll och känner av de även idag, så de får bli lite av en vilodag för kroppen idag.
 
Skulle så gärna vilja sitta här och skriva i timmar men den ron i kroppen har jag inte men de finns så otroligt mycket i huvudet som jag känner att jag skulle behöva få ur mig men frågan är hur skriva är ett bra sätt men de kräver också så mycket kraft tyvärr och de är den jag känner att jag inte har. Men de tar så mycket på min energi att bära allt inom mig men en vacker dag hoppas jag att allt skall släppa men de kommer nog att ta sin tid, och när tiden är inne hoppas jag att kunna sitta här och skriva ner de för tillfället rullar allt runt i huvudet de är som om de bara bläddrar runt men allt har sin tid sägs de ju.
 
Ha en underbar avslutning på denna vecka Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej