God morgon kärra vänner idag vakna jag till en mulen lite grå och tråkig dag men efter regn kommer solsken sägs de ju. Igår tillbringade jag ett antal timmar här vid burken fortsatte med mitt projekt att scanna in kort hitta massa fina gamla kort blev ett och annat leende på mina läppar idag skall jag sätta mig vid mitt pysselbord en stund och försöka göra några sidor till mitt album. Har även lite funderingar att börja på ytterligare ett album har ju massa gamla kort att ta rätt på och att få upp de på albumsblad gör ju att de kommer från lådan och man kan titta på dom så de får nog bli så och mina album kommer att växa fram. i em/ kväll är de dags att åka och väga sig tyvärr känns de inte som jag gått ner nått denna vecka för jag är så svullen i min mage just nu och har ju varit de sen i lördags samt att jag har haft mer ont sen dess också men de är bara att fortsätta kämpa på har ju inte ätit en massa onödigt så egentligen borde jag inte gått upp men de återstår att se. Frågan e ju om svullnaden väger de borde den ju på sätt och vis göra för så stor som jag är om magen nu de har jag inte varit på mycket länge de känns så trist när man håller på och kämpar. Va iväg och träna en liten stund igår tyvärr va jag lite begränsad pga. min knäppa mage men jag gick i alla fall över 3 km på bandet de är ju alltid något men vågade inte göra nått som tog i magen kände av min mage på de jag gjorde ändå tyvärr.
 
Ikväll är de öppet hus på viktväktarna och jag och min väninna tänkte släpa med våra gubbar även om de inte behöver gå ner i vikt så kanske de kan förstå oss lite bättre när de gäller mat och vad som frestar när man har de hemma för varje gång så pratas de ju om att man skall undvika att ha ex godis, kakor och andra frestelser hemma och jag brukar säga att jag har ett handikapp när de gäller de för min sambo har ju ett stort behov av detta..
Vi brukar ju ha nån frukt med oss för att kunna äta efter för de är ju tid för nån form av mellan mål vid den tiden frågan e ju om jag kan ta med en banan till min sambo apelsin gillar han ju kan ju alltid skala en sån och ta med även om jag tror han hade föredragit en choklad bit eller en bulle *ler*
Vi får väl se jag hoppas verkligen han kommer att åka med kan vara riktigt nyttigt.
 
Nä nu skall jag fortsätta med lite annat ha en underbar onsdag kram Nina

Kommentera

Publiceras ej