God morgon hoppas att ni hade en lika bra dag i går som jag hade.
Träffade mina 3 underbara barn igår tänk vad stora de blivit alla 3 har flyttat hemifrån och har sina egna hem. Igår kl 11 startade jag och Robin från Grästorp vid 11 tiden målet va Göteborg, de blir ju oftast aldrig riktigt som man tänkt sig men vad gör de man får bara gilla läget. Vi stannade till i Nödinge och hämtade upp äldste sonen & hans flickvän sen efter detta så gjorde vi ett stop på klädkällaren de är ju inte så ofta man passerar nuförtiden och jag tyckte de skulle va kul och kika lite samtidigt tur va väl de för Robin behövde ett par nya byxor och väl där inne så blev de ett måste med ett par för honom som tur va hitta han ett par riktigt snygga för en billig peng själv handlade jag inget för väl där inne så titta jag lite men hade inte kraft att titta för de blev lite förmycket men detta sa jag inget om men de är faktiskt så de va. Vi stannade till hos barnens farmor Robin behövde byta byxor bland annat tyvärr så kände sig inte Kristofers flickvän sig inte helt okej så de valde att inte fortsätta till med till Gbg men jag han i vilket fall träffa honom en liten stund och få krama honom. Så småningom fortsatte jag och Robin färden mot Gbg och möte upp Jessika vi uträttade ett par ärenden och efter detta va målet att besöka Skandinavium men innan de skulle vi äta lite vi hittade en restaurang å vilken god mat och så fint upplagt de va måste ju erkänna att jag aldrig tidigare ätit blommor men nu har jag de hade de varit för några år sedan hade jag nog inte vågat smaka men idag har jag lärt mig att man måste smaka för att veta om man tycker om de. Faktum va att de smakade ju inte illa de va en spännande smak men beskriva smaken kan jag inte göra på en orkidé.
 
När vi ätit gick vi till Skandinavium och Horse Show och tittade en stund för de va dagens slutmål, Vi va där en liten stund men de räckte för vad jag orkade. Men vi hade en underbar dag tillsammans.
 
Jessika är ju i Göteborg för hon är med och jobbar på Horse Show och hon är i stallet får träffa hästar & dess ryttare m.fl. hon hade jobbat natten till igår så de hade inte blivit så mycket sömn därför åkte Robin med henne i bilen till farmor vi stanna till en stund tog en kopp kaffe innan resan fortsatte hemåt.
 
Är så stolt över att jag har så underbara & fina barn men är faktiskt riktigt stolt över mig själv också för igår va första gången som jag körde bil så långt de är första gången sen jag blev sjuk 2012 som jag kört fram & tillbaka så långt men hade inte vågat göra de ensam utan att veta att jag hade haft möjlighet till att byta för hade jag inte känt att jag klara de så hade jag bytt med Robin men jag fixade de även om jag idag är helt slut.
 
Man skall njuta av maten med både öga & mage
 
 
  Ha en underbar Torsdag
 

1 kommentarer

rememberthiis.blogg.se

26 Feb 2015 08:49

Oh va gott de där såg ut :))

Svar: Å de va gott också
Nina

Kommentera

Publiceras ej