Sitter här är nybörjare på detta med att blogga, helt ny!
Funderar på vad jag har gett mig in på?
 
Sitter hemma de håller på att bli mörkt ute klockan är bara lite över fyra... Funderar lite på vad jag har gjort idag.. Inte mycke kan jag konstatera.. Har suttit å scrappat älskar att skapa att få sitta i timmar å¨bara vara.
 
Har inte varit bortskämd med de.. Men sen en tid tillbaka är jag hemma..
Blev sjuk i mars 2011 de hände när jag jobbade sen dess har allt blivit förändrat men jag kommer att återkomma till detta troligen här i min blogg om jag nu kan lära mig hur detta fungerar.
 
De är lördag idag de är en av de sista dagarna på detta år. Skall laga lite mat till mig å min sambo senare i kväll kommer ett par vänner vi skall bara umgås och ha trevligt.
 
Hoppas på sikt kunna dela med mig av min livshistoria
 
Kram Nina

Kommentera

Publiceras ej